Kérdése van? 06/30/702-0101 (H-P 9-12 óráig)
Belépés Regisztráció
0 termék0 Ft
Kosár
 
A kosarad jelenleg üres
 
 
 
 

Gyakran Ismételt Kérdések

Mit tegyek, ha nem tudok belépni, de már regisztrált felhasználó vagyok?

Ezesetben forduljon az ügyfélszolgálathoz, hogy minél előbb segíthessünk!

info@weballatpatika.hu

Mennyibe kerül a szállítás?

Érdemes nálunk előre gondolkodni és megrendelni előre az egész havi tápadagot,  a bolhairtót , felszerelést, mert 30.000 forint felettteljesen átvállaljuk Öntől a szállítási díjat

30.000 felett INGYENES


30.000ft alatt 2350ft, amelyből egy átlagos autó alig 8 kilométert tesz meg...
Csomagpontra szállítva 30 000 Ft alatt 1150 Ft.

Miért? Mert az általunk alkalmazott Futrászolgálatnál mindent elkövettünk, hogy a legjobb árakat alkudjuk ki, az Ön kedvéért!

Megváltozott az e-mail címem, mit csináljak?

Amennyiben megváltozott az e-mail címe és Ön regisztrált vásárlónk, akkor lépjen be a régi e-mail címével és jelszavával az oldalra, majd a képernyő tetején, ahol megtalálja a nevét, talál egy legördülő menütt. Itt találja meg az adatmódosítás mellett a korábbi rendeléseit és itt tud kijelentkezni.

Válassza az 'ADATMÓDOSÍTÁS" menüpontot,  ahol nem csak új e-mail címét tudja megadni, de szállítási címét, mobil telefon számát, sőt, fényképét is módosíthatja, feltöltheti.

A legközelebbi belépésnél már új e-mail címét használhatja!

A termékeknél feltüntetett árakra tesznek még külön díjat?

Nem, a tejes fizetendő, bruttó árat látja az ÁFÁ-val együtt, ha kiválasztja a terméket és annak rendelni kívánt kiszerelését. Már csak a szállítási díjat számoljuk fel, de ha Ön bölcs előrelátással 30.000 ft felett rendel tőlünk, ingyenesen kiszállítjuk a rendelését, vagy átveheti személyesen is Állatorvosi rendelőnkben a hét 7 napján.

Nem Budapesten lakom, oda is szállítanak?

Igen, a szállítási díjak az egész ország területére érvényesek, sőt! Külföldre is szállítunk!

Átvehetem személyesen a megrendelt termékeket?

Igen. Személyes átvételre is van lehetőség budapesti állatorvosi rendelőnkben, cím: 1181 Budapest, Wlassics Gyula u. 58. Nyitvatartási idő H-P: 10-19;

Regisztrációkor lehetősége van szállítási, átvételi módot választani, ha sikeresen megrendelte a kiválasztott terméket, akkor a visszaigazoló e-mailben is megtalálja majd a személyes átvétel részleteit!

Muszáj regisztrálnom az oldalon ahhoz, hogy vásárolni tudjak?

Nem, nálunk gyorsan, egyszerűen, regisztráció nélkül is vásárolhat, ha sietős a dolga!

Ha regisztrál, akkor vigyázunk az adataira, megőrizzük a legközelebbi vásárlásig. Ráadásul hírlevelünkre is jogosult lesz, amiben nem csak legújabb termékeinkről adunk hírt, de fejlesztheti általa állattartási kulturáját is!

Elfelejtettem a jelszavam!

Semmi gond, a képernyő tetején megtalálja a BELÉPÉS menüpontot a KOSÁR és REGISZTRÁCIÓ mellett. Ha erre rákattint, akkor jobbra középen válassza ki az ELFELEJTETT JELSZÓ címszó alatt az utasításokat. Kérjen új jelszót, amit e-mail címére azonnal elküld a rendszerünk. Egyszerű, ugye?

Akciók


Személyes átvétel - hétköznap 10-19-ig

Tudta, hogy állatorvosi rendelőnkben személyesen is  átveheti rendelését? Ráadásul csomagolási, szállítási díj nélkül?

1181 Budapest, Wlassics Gyula u. 58.

Személyes átvétel: hétköznap 10-19-ig

Hét végén zárva!

Várjuk szeretettel!

A személyes átvételre a kiértesítés után 8 naptári napig van mód, ha addig nem történik meg az átvétel a terméket visszaküldjük a nagykereskedésbe!

Ügyfélszolgálat

Kérdése van? Keressen minket!

E-mailben: info@weballatpatika.hu  24 órán belül válaszolunk, hogy kedvence ne várjon hiába.

Telefonon: 06-30-702-0101  H-P 9-12 között kollégánk várja kérdéseit termékeinkkel kapcsolatban.